تجهیزات ابزار دقیق

معرفی

بطور کلی به تجهیزات و ابزارهای صنعتی که برای کنترل و اندازه گیری دقیق کمیت های فیزیکی در صنایع  مختلف به کار برده می شوند،تجهیزات ابزار دقیق اطلاق می گردد. کمیت های دما ، فشار ،کنترل سطح و دبی سیالات در مخازن ذخیره و لوله های انتقال از جمله مواردی هستند که بصورت گسترده در صنایع نفت و پتروشیمی،داروسازی، شیمیایی، صنایع غذایی ،سیمان و بسیاری از صنایع دیگر بطور مداوم تحت کنترل و اندازه گیری بوده تا فرایند های مختلف بصورت پیوسته و ایمن انجام پذیرد. با پیشرفت روز افزون علوم فرایندی و برق و کنترل، شاهد ساخت تجهیزات پیشرفته در این زمینه میباشیم.

ابزار دقیق

شرکت های معتبر

شرکت های بزرگ نظیر ABB،SIEMENS، ROSEMOUNT،YOKOGAWA ، ENDRESS HAUSER از جمله شرکت های پیشرو در این زمینه میباشند که محصولات ابزار دقیق پیشرفته و گوناگونی را جهت رصد و کنترل فرایند ها به بازار عرضه مینمایند.

کاربرد تجهیزات ابزار دقیق

این محصولات با گذشت زمان از دقت و کارایی بیشتری برخوردار شده تا شرکتها و صاحبان صنایع مختلف با خیالی آسوده خطوط تولیدی خود را براه انداخته و کسب درآمد نمایند. خرید و انتخاب تجهیزات مربوطه سهم قابل توجهی از سرمایه گذاری اولیه صنایع را به خود اختصاص داده  است.همچنین لازم است تا جزییات دقیق این تجهیزات توسط بخش طراحی و مهندسی تولید گردیده و از برند های برتر در این زمینه خریدهای لازم انجام گیرد. شرکت آذر انرژی خاورمیانه مفتخر است تا با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تامین این تجهیزات در بخش های نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی ، نیاز شرکت ها  وسازمانها را دراین زمینه با تامین تجهیزات ازبرندهای معتبر و در کوتاهترین زمان ممکن برآورده سازد.

استعلام قیمت فروش تجهیزات ابزار دقیق

برای اطلاع بیشتر در زمینه انواع تجهیزات ابزار دقیق قابل تامین، با کارشناسان شرکت آذر انرژی خاورمیانه تماس حاصل فرمایید. همچنین شرکت آذر انرژی خاورمیانه پروژه تولید داخلی کردن برخی از تجهیزات مربوطه را در برنامه کسب و کار خود قرار داده است و هم اکنون لول سوئیچ های مغناطیسی توسط این شرکت تولیدو به مشتریان عرضه میشود.

 

 

آخرین محصولات ابزار دقیق

تجهیزات اندازه گیری دما

سنسور PT100 سیمی دو متری

175,000 تومان

تجهیزات اندازه گیری فلو (جریان)

اتصال پلاستیکی روتامتر آب

75,000 تومان